sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Nyt on juttu muuten niin..

 hellouta.

Oon pitäny vähä paussii taas tästä kirjoittelusta, ja syynä on vääsyymyys ja pienehkö motivaation puute. Vääsyymys sen vuoksi, että käyn nyt myös vähän työskentelemässä verkko-opintojeni ohella, joka uuvuttaa kun oon tottunu jo tähän omaan rytmiini - tosin työpaikka on todella mahti mesta missä viihdyn erinomaisesti :) Motivaation puute siksi, että lopetan tämän blogin pitämisen. Jep, se on päätetty nyt.

Stadiumista ihania värikkäitä sukkia 3kpl/9,90€. Nami.

Mutta nou hätä niille jotka ehkä on tykänny tätä lukea joskus :D Aion nimittäin - tättädädää - aloittaa kaiken alusta, ja tämä tapahtuu 1.3.2011. Blogia olen pitänyt nyt rapiat kaksi vuotta ja neljä kuukautta. Siis mitähäh? Mihin se aika on oikeesti menny - vastahan tän aloitin! NO kuitenkin.. Koko sen kahden vuoden ja neljän kuukauden aikana olen koettanut miettiä blogini linjausta, mihin asioihin paneutuisin.

Siskon valmistujaisjuhliin valmistamaani porkkanakakkua. Ja juu, kyllä itse omilla pikku kätösillä näpersin myös marsipaaniporkkanat.

Nyt olen vihdoin keksinyt mitä asioita alan painottamaan blogissani! Ja kysyn vain itseltäni: miksi en heti älynnyt kirjoittaa niistä asioista jotka oikeasti ovat lähellä sydäntäni ja joihin kulutan paljon aikaa viikosta? Nojoo, nyt sen hoksasin, jotkut käy vähän hitaalla. Vaikka tulenkin painottamaan tiettyjä juttuja, aion silti höpötellä näitä mun höpönpöppöjä kun siltä tuntuu. Joten blogin sisältö ei ihan kauheasti muutu, ja sen osalta mitä muuttuu, niin mun mielestä aina vaan parempaan suuntaan ;)
Maailman parasta herkkua. Dippi sipseillä tulee kyl tosi kovaa perässä.

Mutta enhän minä nyt tietenkään kerro vielä millaisia tuulia uuden blogini suunnilta puhaltelee - saatte itse tulla katsomaan sitten :)
Loppuun vähän omaa posekuvaa ettei vaan mun naama pääse unohtumaan teiltä :)

Ei kommentteja: